Meglátni és Mexxeretni
A Mexx azoknak az optimista, lelkes és vidám fiataloknak kínálja termékeit – a gomboktól kezdve a ruhákig, a kiegészítõk gazdag skáláját felvonultatva – , akik közel érzik magukhoz a Mexx-attitûdöt. A Mexx nem csupán anyagok szakszerû és mutatós szövése, vagy akár bõrdarabok összeillesztése egy táskához, vagy egy jól csengõ logó; a Mexx mára egy életstílus kifejezése lett, mely jókedvû kacagásával elárasztotta a világ több mint 50 országát, megelõzve ezzel néhány nagy múltú elõd forgalmát is.
Az 1980-ban alapított hollandiai cég 6 évvel késõbb került be Mexx néven a modern kori divattörténelem lapjaira, amikor is a férfiakat megcélzó Moustache (bajusz) nevû márka és a fiatal hölgyeket megszólító Emanuelle divatmárka egyesült. 2001-ben az amerikai alapítású Liz Claiborne Inc. tulajdonába került, és a világ egyik legnagyobb vállalatává nõtte ki magát, mely – a Mexx mellett – további 29 márkát tudhat még magáénak. Ruházati cikkeit, kiegészítõ termékeit és illatait nemcsak hölgyeknek és férfiaknak szánja, hanem nívós ruhákat készíttet kamaszok, gyerekek, sõt csecsemõk számára is. A MexxSporttal a szabadidõs sportoláshoz kínál lezser és kényelmes öltözékeket. Kiegészítõi olyan szédületes gyorsasággal bukkannak fel, hogy szinte már tetõtõl talpig felszerelkezhetünk a dekorkozmetikumok, az órák, az ékszerek, a napszemüvegek, a cipõk, a táskák, a zoknik, az ágyak, a fürdõszobai felszerelések és a gyerekbútorok óriási választékával. Évente minden termékcsalád 12 új kollekcióval rukkol ki. A világ bármelyik országában járunk, a Mexx üzleteiben mindenhol ugyanaz a design és szakszerû kiszolgálás várja az odalátogatókat. „Akár termékrõl vagy reklámról, emberrõl vagy filozófiáról, gombokról vagy épületekrõl beszélünk, azt szeretnénk, ha a kreatív életerõt minden tettünkben és termékünkben meg tudnánk Önöknek mutatni” – vallják a Mexx-trend alkotói.
A Mexx illataival is a trendorientáltságot és az optimizmust hirdeti. Mindegyik illatkreációjának elkészült a férfi és a nõi változata. Ikerillatai hûen tükrözik az adott illat feminim és férfias jellegét. A Mexx Man és a Mexx Woman tökéletes összhangban van azzal a szellemiséggel és derûvel, mely áthatja a Mexx filozófiáját. Michel Girard, a Mexx Man megalkotója így nyilatkozott az egyik legjobban sikerült illatáról: „ A Mexx fiatalos és vidám jellege lehetõséget adott számomra arra, hogy egy szokatlanul határozott, dinamikus illatot alkossak. Olyan emberekrõl szól a Mexx Man, akik élvezik az életet, szeretik a kihívásokat, de nem vadak és nem makacsak. Fejillatának egy fûszeres alapot adtam, mely ananászból, bazsalikomból, zsályából és levendulából áll. Zöldes jellegû szívillatában a fenyõ, a páfrány, a muskátli és a jázmin; alapillatában a férfias szantálfa, cédrus, tölgymoha és a nyírfa keveréke adják ki azt az érzetet, hogy hordozója az élet naposabbik oldalán áll. Próbáltam illatban kifejezni olyan fogalmakat, mint dinamizmus, megbízhatóság és optimizmus.” A Mexx Woman kitalálója, Fabrice Pellegrin is szívesen mesél alkotói folyamatáról: „Illatot kreálni olyan, mint szimfóniát írni; megvan az ember fejében az elképzelés, mégis egy végtelen folyamatnak tûnik formába, azaz folyadékba önteni. Az illat – érzelem. Egy stimuláns, mely az orrunkon keresztül hat a lelkünkre. A bõr illat nélkül kifejezéstelen.” A 33 éves grasse-i születésû parfümkreátor családból származó „orr” az egyik legsikeresebb a szakmán belül, aki egy új és szokatlan módon keveri össze az alkotókat. A Mexx Woman a gyümölcsös, virágos és fás elemek érdekes kombinációja. Az izgalmas bergamottot összevegyítette a hûvös citrommal; az illat szívében a jázmin, a liliom és a rózsa lágy elegyét teljesítette ki, melyet az egzotikus szantálfával, a cédrussal és az ámbrával alapozott meg. De szólaljon meg Thierry de Baschmakoff designer is, aki a férfiasan szögletes és a nõiesen kerek üvegeket tervezte! „A formatervezésben azt az egyszerû és kreatív vonalat igyekeztem megragadni, mely a Mexx-divatot jellemzi.” Láthatjuk, hogy mennyi ember tudása, elképzelése, gondolatvilága és munkája szükséges ahhoz, hogy egy kis üvegbe belekerüljenek a virágok, a fûszerek és a fák különbözõ részei! A parmfümvilágban ez a folyamat már szinte mûvészetté vált. A Mexx-illatok megalkotásában résztvevõk a maguk területén, igényességüknek köszönhetõen, mûvészi színvonalra emelték az illatkészítés lépéseit. (60 ml: 7990 Ft). A Mexx második ikerillata a Mexx Perspective Woman és a Mexx Perspective Man szintén rendkívül kedvezõ fogadtatásra talált a fiatalabb generáció köreiben. Mind a nõi, mind a férfi megfelelõje tele van szellemességgel, a frissesség és a boldogság árad mindkettõbõl; ugyanakkor van egy mélyebb, titokzatosabb oldaluk is. A Perspective Woman egy modern illat, a jellegzetes Mexx-életstílus tökéletes asszimilációja. Egyesíti a különbözõ illatárnyalatokat az inspiráló frissességtõl a hangsúlyosan nõies púderességig. Az elsõ citrusos-gyümölcsös benyomás átalakul a szívillat elegáns virágesszenciájának és cédrusos fûszerességének hatására. A meleg alapillatot a pacsuli formázza meg, amely egy enyhe, púderes ízt kölcsönöz a vaníliából, a tonkababból és szantálfából álló kompozíciónak. Fejjegyében a bergamott, a citrom, a barack és az alma található. Szívjegyében a bazsarózsa, a frézia, a sivatagi jázmin és a cédrusfa összetevõi illatoznak. A Perspective Man egy fûszeres, ámbrás és fás illat, mely a citrusos és az aromás-gyümölcsös jegyek egyedi keverékére épül. Szokatlan eszenciák dinamikus kombinációja. Összetevõi: bergamott, messina citrus, tangerine, grapefruit, ananász, alma, nyírfalevél, vízililiom, havasi gyopár, borsmenta, zsálya, bors, fehér pézsma, ámbra, vetiver, tikfa, cédrusfa, szantálfa, tölgymoha, angelikagyökér (75 ml: 7990 Ft). Az egzotikus parfümök sorát gazdagítja a Mexx Diversity Woman és a Diversity Man. A nõi változat érdekessége, hogy testápolójában a lótuszvirág kivonata található, mely különleges módon frissíti fel és hidratálja a bõrt. Férfi változatának testápolási termékei pedig bambuszt tartalmaznak, amelyben kalcium található. Így bõrünk és hajunk csak erõsödik, minél többször használjuk a Diversity kiegészítõ termékeit (75 ml: 7990 Ft). A Mexx vadonatúj illata a Pure Life Woman és a Pure Life Man, mely egy életérzést, letisztultságot hirdet. Az élet mindennapjainak forgatagában álljunk megy egy pillanata és nézzünk körül! Fedezzük fel újra azokat a szeretteinket, akik nap mint nap mellettünk élnek; akiknek léte és támogatása talán már oly természetessé vált számunkra. Ebben a megállásban sok értékes barát, ismerõs és rokon képe elõtûnik majd képzeletünkben és rájövünk: milyen nagyszerû dolog szeretni, milyen jó dolog egyszerûen élni. Az élet apró örömei – mint akár egy kellemes vacsora, vagy séta egy gyönyörû tájon; vagy csak annyi, hogy tél közepén ragyogóan süt a nap – mellett nem érdemes elsiklani, hisz pont ezek az „apróságok” tudnak minket felejthetetlen pillanatokkal megajándékozni. A Pure Life Womanben bergamott, fekete ribizli, licsi, ibolya, fehér orgona, jázmin, ámbra, pézsma és heliotrop található. Testápolási cikkei mézet, tejet és rizst tartalmaznak. A Pure Life Mant a gyömbér, a koriander, a fekete ribizli, a grapefruit, a rozmaring, a jázmin, a frézia, a tölgymoha, a szantálfa és a cédrusfa alkotják. Kiegészítõibe belerejtették a citromfû olaját és értékes kivonatát (75 ml: 7990 Ft).
Mexx-trend 2003
Az idei nõi divat a városi attitûdöt, a modern gondolkodást és az utazás szeretetét testesíti meg. Vajon megfér-e egymás mellett az elegancia és a modernitás? A válasz: igen!
Elég egy kellemes szõrmét vagy prémutánzatot felcsatolni kabátunk gallérjához, máris királynõi megjelenést kölcsönöz viselõjének. A mindennapi, lezser stílus kedvelõi a csuklyás, panamai szövésû sportkabátok közül válogathatnak. A különbözõ színárnyalatokban kapható nagy, kötött pulóverek a tél közeledtével egyre nagyobb szolgálatot tehetnek majd testünknek. Finom, hálószövésû topok, szegélydíszekkel és flitterekkel ellátott felsõrészek, aszimmetrikusan redõzött szoknyák, nagy zsebekkel ellátott nadrágok integetnek felénk a polcokról. A Mexx a népies stílust is behozta: hímzett, virágos ingeket kínál farmernadrággal. A hosszú, tunika-szerû blúzok és a hajszálcsíkos zakók pedig az üzleti szférában dolgozó hölgyek számára nyújtanak gazdag választékot. A férfiakra szintén a városias, elegáns és mégis sportos stílus vár, hogy összekombinálva a különbözõ anyagokat és szabásokat, az erõsebb nem képviselõi is megtalálják számításaikat. Egy testhezálló, kordbársony zakó ötvözve egy kényelmes farmerral, vagy kerekített nyakú pulóver egy öltönynadrággal, kellemes és ápolt hatást nyújthatnak.
| |